Счетоводство
- Изготвяне на счетоводна политика на дружеството и съставяне на индивидуален сметкоплан;
- Приемане, преглед и класифициране на първичните счетоводни документи;
- Обработка и осчетоводяване на първичните документи с помощта на специализиран счетоводен и бизнес софтуер;
- Възможност за издаване на фактури от името на клиента (при взаимна договорка);
- Подготовка и регистрация на фирмата по ЗДДС;
- Обработване на касовите и банкови разплащания на Доверителя;
- Създаване на вторични счетоводни документи и регистри, съгласно действащото законодателство;
- Съставяне на периодични справки за вземанията от клиенти и задълженията към доставчици – при поискване от Доверителя;
- Съставяне на тримесечни отчети с цел проследяване на финансовото състояние на фирмата и реализираният финансов резултат.
- Обработка на данните със счетоводен продукт, позволяващ потребителски справки в различни популярни файлови формати (.pdf, .doc, .xls) с възможност за обмяна на информация по електронен път
- Приемане и класифициране на дълготрайните активи на дружеството на Доверителя, съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план.
- Осчетоводяване на разходите за работни заплати, социални осигуровки и данъци;
- Ежемесечно подготвяне на дневниците за покупки и продажби и Справката-декларация по ЗДДС и подаването им по електронен път;
- Отчитане на материалните запаси;
- Следене на складова наличност;
- Консултации по счетоводни въпроси;
- Съставяне на месечни и годишни оборотни ведомости;
- Съставяне на годишни счетоводни отчети;
- Изготвяне на необходимите документи и справки за извършвани проверки и ревизии, отнасящи се за периоди, през коитo сключен договор за счетоводното обслужване на Доверителя;
- Подреждане и архивиране по избрана система за разграничаване на видовете документи.
Цените за месечно счетоводно обслужване се определят съгласно нуждите на клиента и в зависимост от някои обстоятелства, като това дали е регистриран по ЗДДС или не и други.
Ако фирмата се регистрира като ИНТРАСТАТ – оператор, към месечното възнаграждение се добавя такса по договаряне.
Допълнителни такси: Годишно счетоводно и данъчно приключване, съставяне и подаване на годишна данъчна декларация, съставяне на Годишен финансов отчет – едномесечно възнаграждение.
Бележки:
1. „Документ” е една счетоводна операция (проста или сложна) документираща стопански последици. Това може да е фактура, банково извлечение, приходен или разходен касов ордер или друг документ.
2. “Персонал” е лице, което се осигурява по реда на Кодекса за социално осигуряване;