Обадете ни се: +359 2 980 22 99 / Пишете ни: office@ibcorp.bg
  • Изготвяне на счетоводна политика на дружеството и съставяне на индивидуален сметкоплан;
  • Приемане, преглед и класифициране на първичните счетоводни документи;
  • Обработка и осчетоводяване на първичните документи с помощта на специализиран счетоводен и бизнес софтуер;
  • Възможност за издаване на фактури от името на клиента (при взаимна договорка);
  • Подготовка и регистрация на фирмата по ЗДДС;
  • Обработване на касовите и банкови разплащания на Доверителя;
  • Създаване на вторични счетоводни документи и регистри, съгласно действащото законодателство;
  • Съставяне на периодични справки за вземанията от клиенти и задълженията към доставчици – при поискване от Доверителя;
  • Съставяне на тримесечни отчети с цел проследяване на финансовото състояние на фирмата и реализираният финансов резултат.
  • Обработка на данните със счетоводен продукт, позволяващ потребителски справки в различни популярни файлови формати (.pdf, .doc, .xls) с възможност за обмяна на информация по електронен път
  • Приемане и класифициране на дълготрайните активи на дружеството на Доверителя, съставяне на счетоводен и данъчен амортизационен план.
  • Осчетоводяване на разходите за работни заплати, социални осигуровки и данъци;
  • Ежемесечно подготвяне на дневниците за покупки и продажби и Справката-декларация по ЗДДС и подаването им по електронен път;
  • Отчитане на материалните запаси;
  • Следене на складова наличност;
  • Консултации по счетоводни въпроси;
  • Съставяне на месечни и годишни оборотни ведомости;
  • Съставяне на годишни счетоводни отчети;
  • Изготвяне на необходимите документи и справки за извършвани проверки и ревизии, отнасящи се за периоди, през коитo сключен договор за счетоводното обслужване на Доверителя;
  • Подреждане и архивиране по избрана система за разграничаване на видовете документи.

Цените за месечно счетоводно обслужване се определят съгласно нуждите на клиента и в зависимост от някои обстоятелства, като това дали е регистриран по ЗДДС или не и други. 

Ако фирмата се регистрира като ИНТРАСТАТ – оператор, към месечното възнаграждение се добавя такса по договаряне. 

Допълнителни такси: Годишно счетоводно и данъчно приключване, съставяне и подаване на годишна данъчна декларация, съставяне на Годишен финансов отчет – едномесечно възнаграждение.

Бележки:

1. „Документ” е една счетоводна операция (проста или сложна) документираща стопански последици. Това може да е фактура, банково извлечение, приходен или разходен касов ордер или друг документ.

2. “Персонал” е лице, което се осигурява по реда на Кодекса за социално осигуряване;

Close Menu